Процес

Розглянемо етапи роботи над Веб-квестом:
1. Учасник обирає одну із запропонованих йому ролей. Обравши собі певну «роль», переходить до одного з досьє, представлених на сторінці Веб-квесту.
2. Учасник аналізує, як його роль узгоджується із завданнями інших членів команди.
3. Далі учасники досліджують запропоновані ресурси та ресурси медіа теки навчального закладу (книги, журнали, енциклопедії). При цьому необхідно проаналізувати інформаційні ресурси, відбираючи необхідну інформацію, шукати додаткову.
4. Для підготовки звіту представляється опис артефактів, котрі, на погляд учасників, представляють досліджуване питання. Для кожного артефакту вказується джерело (друкований посібник, електронне видання, адреса в Інтернет, пояснення, чому він необхідний під час дослідження даної теми.
6. Веб-квест передбачає спільну роботу, тому далі учасники обговорюють, сперечаються, формують план роботи групи в цілому. Тут кожний, будучи експертом у своїй галузі, бажає знайти найкращий розв’язок своїх завдань. Потім учасники обирають форму подання загального звіту та можуть розподілити ролі для подальшої роботи: розроблення макету сайту або презентації, створення дизайну та ін.
7. Завершується цей процес груповим захистом роботи.  
Загалом під час роботи над досліджуваним проектом, кожен учасник проекту буде задіяний у наступних етапах роботи:
1. Теоретичний робота.       
2. Практична робота.
3. Дослідницька робота.     
4. Групова робота.
5. Контроль знань.
6. Захист проекту.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу