Критерії оцінювання

Наведемо критерії оцінки Веб-квеста:




 

Критерії
Обґрунтування критеріїв
Бали
Зміст
Самостійна робота групи
Розуміння завдання
 робота демонструє точне розуміння завдання;
 мають місце матеріали, котрі частково не відносяться до теми;
 включені матеріали, що повністю не відносяться до теми, відібрана інформація не аналізується.

10


5




0
Повнота розкриття теми
 повно;
 частково;
 не розкрито.
10
5
0
Виклад аспектів теми
 викладено повно;
 частково;
 не викладено.
10
5
0
Виклад стратегії розв’язку проблеми
 викладена стратегія розв’язку проблеми;
 процес розв’язку неповний;
 процес розв’язку неправильний.
10

5

Логіка викладу інформації
 логічний виклад матеріалу;
 порушення логіки;
 відсутність логіки.
10
5
0
Узгоджена робота в групі
 чітко спланована робота групи;
 робота групи частково спланована;
 не спланована робота в групі.

10

5

0
Розподіл ролей в групі
 вся діяльність в групі рівномірно розподілена між її членами;
 робота розподілена між більшістю учасників групи;
 декілька членів групи відповідають за роботу всієї команди.

5


3


0
Авторська оригінальність
– містить значну кількість оригінальних винахідницьких прикладів;
 у роботі присутні авторські винаходи;
 стандартна робота.
5


3

0
Рівень самостійності роботи групи
 повна самостійність у виконанні роботи;
 часткова самостійність роботи групи;
 несамостійна робота групи.

5

3
0
Оформленняроботи
Граматичне та стилістичне оформлення роботи
 грамотно та стилістично правильно оформлена робота;
 не грубі помилки;
 грубі помилки.

5
3
0
Захист роботи
Якість доповіді
 аргументованість основних позицій, повнота представлення результатів;
 порушення логіки, неповне представлення результатів;
 відсутні аргументи з основних позицій, відсутні результати дослідження.


10


5


0
Об’єм і якість знань з теми
 доповідачі демонструють ерудованість, відображають міжпредметні зв’язки;
 доповідачі викладають матеріал, але не мають достатньо глибоких знань;
 доповідачі не володіють матеріалом.


10


3

0
Культура мови, манера триматися перед аудиторією
 доповідачі впевнено тримаються перед аудиторією, володіють мовою, дотримуються регламенту;
 доповідачі допускають не грубі мовленнєві помилки у виступах, незначно порушують регламент, частково утримують увагу аудиторії;
 доповідачі не володіють аудиторією, порушують регламент, не володіють мовою, не можуть утримати увагу аудиторії.



5




2




0
Відповіді на запитання
 доповідачі впевнено і повно відповідають на запитання, розкривають зміст теми;
 доповідачі можуть відповідати на всі види запитань;
 доповідачі не можуть відповісти на всі запитання.


10

3


0
Ділові та вольові якості доповідача
 доповідач бажає досягти високих результатів, готовий до дискусії;
 доповідач готовий до дискусії, але не завжди доброзичливий;
 доповідач не готовий до дискусії, агресивний, не контактний.
5



2


0

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу